پاتوق اندیشه ( نقد اجتماعی- ادبی )

پاتوق اندیشه ( نقد اجتماعی- ادبی )

فیزیوتراپیست همایون محمدی
پاتوق اندیشه ( نقد اجتماعی- ادبی )

پاتوق اندیشه ( نقد اجتماعی- ادبی )

فیزیوتراپیست همایون محمدی

بدون شرح

نظرات 4 + ارسال نظر
مردتنها(سعید) سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 20:45 http://shkahora2.blogfa.com

درود بر جناب همایون

این عکس بدون شرح اصلا باز نمی شود
و من دارم از کنجکاوری می میرم

سلام بر سعید عزیز
امید که احوال مبارکتان خوب بوده ونعمت سلامتی برقرار.
شرمندم . سعی میکنم در اولین فرصت آدرس عکس رو براتون بفرستم.
شاد باشید.

علی محمد محمدی جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 20:52 http://ermes-3.blogsky.com

تصویر بالا نمیاد آق هما !

بابت بالا نیامدن تصویر هم فقط میتوانم بگویم :
شرمنده
به بزرگی خودت ببخش. ( تصویری است از چهره خندان زنده یاد سلیمانی با زمینه دو شمع روشن ) .
شاد باشید وتندرست.

فرزین شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 10:18

دلتنگم و دیدار تو درمان من است
بی رنگ رخت زمانه زندان من است

درود استاد گرامی
ما نیز مشتاق دیدارهستیم.
ممنون از این همه حسن توجهتون به بنده حقیر.
ایامتان به شادی ولبریز از محبت وعشق باد.

فرزین پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 11:46

درود و صد درود استاد عزیز و مرادم
خدا داند با نوشته های زیبایتان که درد امروز جامعه را به تصویر می کشد.چقدر خوشحال می شوم.
ار این که هم زبان و هم دلی یافته ام که فقط رضای خدارا در نوشته ها جستجو می کند و دلخوری بعضی خلایق آدم نما برایش مهم نیست بر خود می بالم.
نوشته های شما ادای تکلیفی است که خدا بر دوش دانایان نهاده است و مصداق این شعر است:
چو می یبنی که نا بینا و چاه است
اگر خاموش بنشینی گناه است
به رشادت و جسارتتان حسودی می کنم. و توفیق روز افزونتان آرزوی قلبی بنده ناچیز است.

سلام وهزاران درود بر شما استاد ارزشمند عرصه هنر و قلم
این همه لطف وعنایت انسان فرهیخته ای چون شما مایه شرمساری بنده است. تواضع وفروتنی تان مثال زدنی و دُر گرانبهایی است در وجود مبارکتان ، که در عصر خودپرستی و خودنمایی کنونی نایاب است.
براستی یافتن دوست وبرادری همدل چون شما در دنیای مجازی ، چیزی جز سعادت وخوشبختی من حقیر میتواند باشد ؟
برایتان بهترینها رو آرزومندم همراه با عزت وسربلندی که خاصه مومنین است. قلمتان همواره روان و دلتان سرشار از محبت به خلق خدا باد .
علی ( ع) یار ویاورتان.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.